Király kocsik

Minden ami kocsi ÉS + hamarosan (Április 20 már motor is lesz) menet probák tesztek képek videok

                                            Mitsubishi Lancer Evolution X

A súlyproblémákat még fejlettebb hajtáslánccal kompenzálja a tízedik generációs Evo, így az autó kanyarodási képessége gyakorlatilag nem csorbult. Ezt egy technikás kis versenypályán demonstrálták az újságíróknak, kár, hogy amikor ránk került a sor, gyakorlatilag leszakadt az ég.<p>A pálya tulajdonosa, egy kifogástalan külsejű angol úriember, bátorító mosollyal mászkált a sápadt újságírók között, és mindenkit megnyugtatott, hogy négy hónapja gyakorlatilag nem esett, ő sem érti ezt az egészet. A bokáig érő vízben azonban csodát tett az Evo X, ugyanis még kikapcsolt elektronikai felügyelettel is úgy fordult, mint egy sínautó, nagyon el kellett nézni és bénázni ahhoz valamit, hogy elkezdje tolni az elejét vagy a farát. Ez persze azt is jelenti, hogy nehezebb vele kilinccsel előre autózni, bár akinek erre van indíttatása - és miért ne lenne egy potenciális Evo X-vásárlónak -, nyilván megtalálja majd a módját. Erre például hóban vagy murván még nagyobb az esély, és akárcsak az elődei, az Evo X is gyárilag felkészített ezekre az útviszonyokra. A hajtáslánc viselkedését aszfalt, hó és murva beállításokkal változtathatjuk, bár kétlem, hogy murván bárki is kockáztatná a gyönyörű fényezés épségét. Ha valaki szeretne egy virtuális kört tenni az Evo bemutatjának helyszínén, kattintson ide. </p><p>A futómű beállításait nagyon eltalálták a japánok, bár nem tűnt olyan feszesnek, mint a kilencesé, ez azonban még előny is lehet Magyarország gyalázatos minőségű úthálózatán. A Brembo fékek pont olyan jól működnek, mint ahogyan kinéznek, bár ezt már az elődnél is megtapasztalhattuk, még a versenypályán hajszolva sem melegedtek el, a fékhatás változatlan maradt. Igazából nehéz belekötni a legújabb Evóba, egy fanatikus márkahívő persze jogosan nyafoghat majd, hogy túl nehéz, túl kényelmes, de hát erre tart a világ, a legnagyobb konkurensnek számító Impreza STi-ről is el lehet mondani ezeket. És talán ez a legszebb az egészben: akinek arra van szüksége, az megkaphatja automatával az Evót ellötyögni vele a forgalomba és villantani egyet a kávézók előtt, aki meg tényleg komolyan gondolja, megveheti az ötgangos kéziváltósat, kibelezi, vesz egy rendes kipufogót, és nekiáll összerombolni a környékbeli sportautó-tulajok önbizalmát.</p>


Műszaki adatok<br />Motor, erőátvitel, fékek. Hengerűrtartalom: 1998 cm3. Hengerek/szelepek száma: 4/16. Teljesítmény: 217 kW (295 LE)/6500. Nyomaték: 366 Nm/3500. Sebességváltó: hatfokozatú duplakuplungos automata vagy ötfokozatú manuális. Fékrendszer elöl/hátul: hűtött tárcsa/tárcsa. <br />Méretek, tömegek. Hosszúság/szélesség/magasság: 4505/1810/1480 mm. Tengelytáv: 2650 mm. Tömeg: 1560 kg (kézi váltó esetén), illetve 1600 kg (automata váltóval). Terhelhetőség: 550 kg. Tank téfogata: 55 l.<br />Menetteljesítmények, fogyasztás. Gyorsulás (0-100 km/óra): 5,4 mp (kézi váltó esetén) illetve 6,3 (automata váltóval). Végsebesség: 242 km/óra. Gyári átlagfogyasztás: 10,2 liter/100 km. Szén-dioxid-kibocsátás: 243 g/km (kézi váltóval), 250 g/km (automata váltóval).<br />




Weblap látogatottság számláló:

Mai: 6
Tegnapi: 2
Heti: 11
Havi: 10
Össz.: 12 875

Látogatottság növelés
Oldal: Mitsubishi-menetpróba
Király kocsik - © 2008 - 2024 - kiralykocsik.hupont.hu

Ingyen weblap készítés, korlátlan tárhely és képfeltöltés, saját honlap, ingyen weblap.

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »